Social Items

Dun Tanjung Malim Pas

Proses penamaan calon di Dewan Sri Tanjung Majlis Daerah Tanjung Malim di sini akan bermula pada 9 pagi ini dengan bakal calon diberi tempoh sejam sehingga. Kempen di Tol Tanjung Malimundilah PAS.


Ibrahim Zakaria

28 Nov - Sekalung tahniah kepada Dewan Pemuda Pas Kawasan Tg Malim kerana berjaya menganjurkan Jamuan Makan Malam Amal bagi mencari dana pilihanraya ke -13.

Dun tanjung malim pas. Beliau berkata ia juga menandakan segala. Setakat jam 9 pagi tadi hanya tiga calon yang telah tiba di pusat penamaan calon Pilihan Raya Kecil PRK Dewan Undangan Negeri DUN Slim di Dewan Sri Tanjung Majlis Daerah Tanjung Malim MDTM Calon Bebas S Santharasekaran tiba jam 850 pagi disusuli calon BN Mohd Zaidi Aziz pada jam 857 pagi dan seorang lagi calon Bebas. Mengambil semangat Muafakat Nasional antara UMNO dan Pas pencalonan Mohd Zaidi disokong oleh Yang Dipertua Pas Tanjung Malim Mohd Tarmizi Abdul Rahman dan dicadangkan Setiausaha MIC Bahagian Tanjung Malim M Mahendran.

Setiausaha Agung Pas Datuk Takiyuddin Hassan berkata kemenangan bergaya BN pada PRK DUN Slim amat penting dalam membuktikan rakyat mahukan kerajaan sedia ada dikekalkan. Semoga Ruhnya ditempatkan bersama orang. Seorang lagi calon Bebas Amir Khusyairi Mohamad Tanusi yang mewakili parti baharu pimpinan Tun Dr Mahathir.

Gopeng- Datuk Tan Chin Meng N43. Goh Kim Swee BN 5803 A Sivanesan- DAP 9314 Menang- DAP dengan majoriti 3511 undi. Pas Kawasan dimaklumkan tentang kematian suami kepada Mantan Ketua Muslimat Pas Tanjung Malim Kak Zan pagi tadi.

TANJUNG MALIM 30 Ogos Kemenangan besar Barisan Nasional BN dalam Pilihan Raya Kecil PRK Dewan Undangan Negeri DUN Slim merupakan terjemahan persepakatan antara parti itu bersama PAS dan BERSATU kata Pengerusi BN Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. JOM KITA PENUHKAN DATARAN DESA MAJU SG TENGI April 23. PASTI Kawasan Tanjong Malim telah mengadakan Majlis Konvokesyen peringkat Kawasan Tanjong Malim bertempat di Dewan Orang Ramai Kg Trolak PekanSungkai.

P077 Tanjung Malim. TANJUNG MALIM - Pas memberi arahan kepada ahli dan penyokongnya supaya mengundi calon BN Mohd Zaidi Aziz pada Pilihan Raya Umum PRU Dewan Undangan Negeri DUN Slim ini. Dewan Undangan Negeri Menang Undi Majoriti Tewas Undi Penyandang Majoriti penyandang PRU-13 PH 29 BN 27 PAS 3 Bebas 0.

Majlis Asatizah Kawasan Tg Malim. Majlis ini dirasmikan oleh Ustaz Zawawi Hasan Merangkap Ketua Pemuda PAS PerakTurut memeriahkan Majlis konvokesyen tersebut adalah Tuan Haji Aminuddin yang. Jamuan Amal Pemuda Pas Slim River.

Keputusan penuh PRK DUN Slim itu diumumkan Pegawai Pengurus pilihan raya Shamsul Ridzuan Idris di Dewan Sri Tanjung Majlis Daerah Tanjung Malim di sini sebentar tadi. Tanjung Malim. N2 Temenggor Salbiah Mohamed BN-UMNO 7823.

PRK kali ini menyaksikan. Keranji- Daniel Wa Wai How N42. Posted by Pas Kawasan Tanjung Malim at 656 PM No comments.

Beliau mempertahankan kerusi tersebut dengan majoriti 2183 undi menewaskan calon PBBM dan PAS pada PRU14 yang lalu. PAS kawasan Tanjong Malim15 Beliau juga pernah bertanding bagi mewakili Dun Slim dalam pilihanraya umum. Khusairi 59 tahun merupakan bekas Pengerusi Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Finas.

Media difahamkan jenazah akan dibawa pulang ke Tanjung Malim malam ini. Antara Program Pas Dun Hulu Bernam Khamis 352013. Berikut senarai calon BN Perak yang bertanding mengikut kerusi Parlimen dan DUN pada PRU-13.

Jamuan Raya Pas Tg Malim 1430H 2009. 11 Nov 2012 Tanjong Malim. Proses penamaan calon di Dewan Sri Tanjung Majlis Daerah Tanjung Malim di sini akan bermula pada 9 pagi ini dengan bakal calon diberi tempoh sejam sehingga 10 pagi untuk.

Pilihan Raya Kecil PRK Dewan Undangan Negeri DUN Slim pada 29 Ogos ini menyaksikan pertandingan tiga penjuru antara calon Barisan Nasional BN dan dua calon Bebas. Pas Kawasan Tanjung Malim at 151 PM No comments. TANJUNG MALIM 15 Ogos Pilihan Raya Kecil PRK Dewan Undangan Negeri DUN Slim bermula hari ini dengan tumpuan kepada pengumuman rasmi calon yang akan bertanding di DUN itu.

Malim Nawar- Chang Gwo Chyang N41. Simpang Pulai- Chang Kon You N45. N40 Malim Nawar.

Takziah untuk Kak Zan dan keluarga. Anggota Majlis Tertinggi UMNO itu menang kerusi DUN Slim pada Pilihan Raya Umum PRU Ke-14 lalu dengan majoriti 2183 undi menentang calon PKR dan PAS. Mohd Hamidi Ismail GS-PAS 3341.

PRK DUN Slim diadakan susulan kematian penyandangnya Datuk Mohd Khusairi Abdul Talib 59 tahun yang juga merupakan Ketua Umno Bahagian Tanjung Malim akibat serangan jantung 15 Julai lalu. Ia melibatkan pertembungan antara Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tanjung Malim Mohd Zaidi Aziz 43 yang mewakili. Walau bagaimanapun menurut Khalili Kasim jawatan tersebut tidak lama disandang oleh beliau sebelum diteruskan kepimpinan kawasan oleh Zainal Asmawi antara tahun 1987 hingga 199516 Zainal Asmawi17 menjelaskan bahawa rumah 12 Temu bual dengan.

Chang Gwo Chyang- BN 6953 Leong Cheok Kheng- DAP 11296. Kerusi DUN Slim kosong berikutan penyandangnya yang juga Ketua UMNO Bahagian Tanjung Malim Datuk Mohd Khusairi Abdul Talib 59 tahun meninggal dunia 15 Julai lalu akibat serangan jantung. YDP Pas Tg Malim Tn Hj Aminuddin Zulkpli yang berucap pada malam tersebut turut meyakini tentang kebersediaan ahli-ahli Pas dan Pakatan Rakyat untuk.

Ahmad Safwan Mohamad PH-PPBM 2711. Tualang Sekah- Nolee Ashilin Mohammed Radzi. Dengan 13 Pusat Daerah Mengundi PDM di dalam kawasan DUN Slim jentera mereka dilihat begitu kuat dan menjadi semakin ampuh apabila dibantu jentera Pas Kawasan Tanjung Malim.

Kawasan DUN Slim mempunyai 23094 pengundi dengan 41 peratus merupakan pengundi berumur bawah 40 tahun 33 peratus berumur 41 hingga 60 tahun dan 26 peratus lagi. Ad Homestay Tanjung Malim Deals on Agoda. Pada Pilihan Raya Umum ke-14 PRU14 2018 lalu Mohd Khusairi mengekalkan kerusi dengan majoriti 2183 undi.

N1 Pengkalan Hulu Aznel Ibrahim BN-UMNO 5716. Pintu usaha yang tidak berpenghujung. Monday November 16 2015.

Monday November 30 2015. Aznel Ibrahim BN-UMNO 3361. Sungai Rapat- Datuk Hamidah Osman N44.

Pelancaran Kuliah Politik. Ong Ka Chuan- BN 28225 Tan Yee Kew- PKR 23895 Menang- BN dengan majoriti 4328 undi. Pas Kawasan Tanjung Malim at 743 AM No comments.

AF Ustaz tarmizi bersama setiausaha dan beberapa pimpinan Pas Kawasan sempat menziarahi jenazah Allahyarham kira-kira pukul 1100 pagi tadi. Pilihan Raya Kecil PRK Dewan Undangan Negeri DUN Slim bermula hari ini dengan tumpuan kepada pengumuman rasmi calon yang akan bertanding di DUN itu. Posted by Pas Kawasan Tanjung Malim.

Seramai 100 orang asatizah yang terdiri daripada guru-guru imam bilal. Mohd Khushairi Abd Talib.


Ibrahim Zakaria


Show comments
Hide comments

Tidak ada komentar